Utmaning!


Utmaning

Har blivit utmanad av Kardemummagumman!

one and half fig

Vilken mat äter du ofta?

Jadu, det var en bra och svår fråga! Måste nog säga Tacos.
Tyvärr äter man det inte nog ofta, så jag får ta och börja göra det *ler*!

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?

Det beror lite grann på vems kalas det är. Om det är hos någon man känner hjälper jag gärna till att duka av =) Om "värdinnan" säger att man får =)


Var sitter du helst när du bloggar?

Sitter helst vid min sambos databord, med tanke på den sköna stolen
och stora skärmen =)


Köper du trisslotter ofta?

Nej det är sällan, men jag brukar faktiskt kunna lyckas vinna när jag väl köper =)
Kanske måste testa lyckan snart. Det skulle verkligen komma väl till pass!

Vilken stad eller land har varit den bästa semester?

Eftersom jag har pluggat non-stop så har jag inte hunnit ha någon semester, eftersom jag har arbetat hela somrarna mellan terminerna =) Men hade en semester i höstas då jag och sambon åkte iväg till Bulgarien (min första utlandsresa), så de vill jag lova var underbart =)!


Tv kanal du tittar mest på?

Svårt att säga! Kikar nog mest på 3an eller 5an när jag tittar på tv!

Då utmanar jag dessa personer/bloggar att svara på ovanstående frågor:
Kalasgott & Hallon&Blåbär


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för utmaningen, jag har dock redan gjort den och svaren hittar du här http://hallonblabar.blogspot.com/2009/04/utmanad.html



Ha en bra dag!



2009-04-28 @ 14:33:59
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0