Uppdatering på gång!

Nu känner jag att jag måste skärpa mig =) Har inte uppdaterat denna blogg på länge nu!
Ikväll samt imorgon kommer det uppdateringar =) Jag har nämligen beställt efter "Chocolat Chips" som bilden nedan visar =)



Det finns tyvärr inte att köpa på Ica butikerna häromkring!
Så imorgon blir det till att baka Chocolat Chip Cookies = CCC
Har efter mycket letande hittat ett recept som verkar kalasbra =)
Sen blir det en uppdatering ikväll av dagens middag!

Ha de gott alla =)
Kram



Kommentarer
Postat av: Stina

Började faktiskt undra när du skulle uppdatera här. Detta är ju din favorit blogg. Med all mat och bakning. Men det lät gott med CCC hoppas att receptet blev över förväntat

2009-02-05 @ 14:59:18
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

Var köpte du den ? beställde du?

2009-02-05 @ 19:11:42
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0