Semla

I helgen var vi förbi ica en sväng och min sambo propsade på att köpa 2 semlor =)
Dessa fick han dock äta upp själv då det var väldigt mycket mandelmassa samt att jag tycker att det är för tidigt att äta semlor än =)

Det kommer ingen recept nu men jag lovar att lägga upp receptet på mammas supergoda semmelbullar!
Det blir väl till att baka dessa någon gång inom en snar framtid =)
Dom blir så saftiga och goda!



Nu har vi precis ätit middag så nu blir det till att smälta maten lite =)
Ha de gott
Kram

Kommentarer
Postat av: Herr E

Ååh, kan du hojta till hos mig när du bloggar om semmelbullarna. Jag vill ju inte missa detta! :D

2009-02-02 @ 21:18:47
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0