Uppdatering på gång!

Ikväll blir det uppdatering här på matbloggen =)
En god gryta ska det bli till middag idag så håll utkik =)

Jag vet att det inte är uppdateringar varje dag på denna blogg, men tidigare när jag "postat" ett recept varje dag är det på grund av att jag haft bilder sedan tidiagre på de olika rätter jag gjort! Jag tycker att det ser såå mycket trevligare ut med bilder på det man ska tillaga än utan!

Så nu har jag fått slut på dessa bilder jag sparat sedan tidigare och därför uppdaterar jag nu allteftersom jag lagar/bakar =) Men även vi äter köttbullar och makaroner ibland, och det känns inte så nödvändigt att lägga upp ett inlägg med hur man tillagar det *ler*!

Men som sagt, håll utkik efter kvällens recept, för det är värt att testas =)

Ha de gott alla =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha vadå jag trodde ju att ni alltid åt gourmé mat varje dag :D

2009-02-17 @ 22:00:33
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0